Matali Render

Główne funkcjonalności
  • Zunifikowany renderer na urządzenia stacjonarne i przenośne
  • Renderowanie oparte na fizyce (PBR)
  • Zaawansowane zarządzanie wieloma teksturami, buforami i stanami renderowania
  • Nielimitowana liczba kierunkowych źródeł światła
  • Nielimitowana liczba punktowych źródeł światła
  • Nielimitowana liczba źródeł światła typu reflektor
  • Nielimitowana liczba projektorów typu reflektor i reflektor prostokątny
  • Możliwość łączenia wielu projektorów w oddzielne, podlegające destrukcji byty
  • Okluzja otoczenia w przestrzeni ekranu (SSAO)
  • Dwustronne przezroczyste powierzchnie
  • Proceduralne niebo z rozpraszaniem atmosferycznym oraz płynnym przejściem dzień/noc lub skybox
  • Światła o zmiennym natężeniu
  • Przezroczystość i tekstury z kanałem alfa
  • Mapy sześcienne i mapowanie sześcienne
  • Mapy normalnych i mapowanie normalnych w przestrzeni stycznej
  • Mapy wysokości i mapowanie wysokości (mapowanie paralaksy)
  • Billboarding (obiekty 2D w środowisku 3D)
  • Zaawansowany billboarding
  • Cienie od kierunkowych źródeł światła
  • Cienie od źródeł światła typu reflektor
  • Cienie od projektórów typu reflektor i reflektor prostokątny
  • Cienie dla tekstur z kanałem alfa
  • Precyzyjne obliczenia cieni (cienie nie wymagają czasochłonnego dobierania biasu)
  • Płynne przejścia między kaskadami cieni
  • Mgła (liniowa, wykładnicza, płaszczyznowa, punktowa objętościowa, objętościowa o kształcie stożka)
  • Korekcja gamma
Obsługiwane systemy operacyjne
  • Android 4.3 i nowsze
  • *BSD (głównie FreeBSD)
  • iOS 7 i nowsze
  • Linux (głównie Ubuntu)
  • OS X 10.9 i nowsze
  • SteamOS
  • Windows 10 UAP/UWP
  • Windows 7/8/8.1/10
  • Windows XP/Vista
Obsługiwane API graficzne
  • DirectX 12
  • Vulkan
  • DirectX 11
  • OpenGL 3.3
  • OpenGL ES 3.0
System operacyjnyObsługiwane formy linkowania
WindowsStatyczna (.lib)
Android, *BSD, iOS, Linux, OS X, SteamOSStatyczna (.a)
Obsługiwane typy aktywności
  • Android Native Activity
  • Android Java Activity