Licencje
Licencjodawca | - | Komires Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000207457. |
---|---|---|
Matali Physics SDK 5.x | - | wszystkie komponenty Matali Physics wersja 5.x wliczając w to w szczególności kody wykonywalne, biblioteki, pliki źródłowe, pliki danych, pliki dokumentacji, wszelkie aktualizacje dostarczane przez Licencjodawcę, wszelką dodatkową dokumentację elektroniczną wraz z plikami źródłowymi i plikami danych udostępnianą poprzez sieć. "Matali Physics wersja 5.x" lub "Matali Physics 5.x" oznacza wszystkie wersje Matali Physics rozpoczynające się od "5." |
Gra Komercyjna | - | elektroniczna jedno i/lub wieloosobowa (do szesnastu osób jednocześnie grających) gra komputerowa stworzona w celu osiągnięcia zysku. |
Programista Kodu | - | osoba fizyczna która używa Matali Physics SDK 5.x bezpośrednio lub pośrednio do tworzenia kodu Gry Komercyjnej. |
Licencje sprzedawane są z uwzględnieniem liczby Programistów Kodu pracujących przy projekcie. Chcąc stworzyć Grę Komercyjną z użyciem Matali Physics SDK 5.x, potrzebujesz jednej licencji dla każdego Programisty Kodu. Wszelkie wykorzystanie Matali Physics SDK 5.x w komercyjnym lub niekomercyjnym oprogramowaniu nie będącym Grą Komercyjną wymaga skontaktowania się z Licencjodawcą i zawarcia odrębnej umowy licencyjnej. |
Wszystkie podane ceny mogą zostać obniżone, jeśli aktywnie zgłaszasz błędy, sugestie zmian rozwojowych i inne. Decyzja o przyznaniu rabatu zależy całkowicie od firmy Komires Sp. z o.o. |
Po zakupieniu licencji, licencjobiorca otrzymuje drogą elektroniczną:
|
Często zadawane pytania
- Jakiego rodzaju aplikacje mogę tworzyć za pomocą Matali Physics?
- Możesz użyć Matali Physics lub dowolnego z jego modułów do tworzenia komercyjnych gier. W przypadku innych rodzajów aplikacji, prosimy skontaktuj się z nami. Oferujemy niestandardowe opcje licencjonowania.
- Na jakie platformy mogę tworzyć komercyjne gry używając Matali Physics?
- Matali Physics wspiera Android 7.0 Nougat (poziom API 24) i nowsze, Android TV 9.0 Pie (poziom API 28) i nowsze, *BSD (głównie FreeBSD 11.0 i nowsze), iOS 11 i nowsze, iPadOS 13 i nowsze, Linux (głównie Ubuntu 16.04 i nowsze), macOS 10.13 High Sierra i nowsze, SteamOS 2.0 i nowsze, tvOS 11 i nowsze, Universal Windows Platform (Desktop, Xbox One, Xbox Series X/S), Windows 10, Windows 8/8.1 oraz Windows 7.
Więcej informacji na temat obsługiwanych platform, architektur, IDE itp. znajdziesz na stronie opisu Matali Physics.
- Czy Matali Physics posiada irytujące ekrany powitalne lub coś podobnego?
- Matali Physics nie posiada irytujących ekranów powitalnych lub czegoś o podobnym przeznaczeniu. Nie musisz nawet podawać informacji, że używasz Matali Physics. Będziemy szczęśliwi, jeżeli opublikujesz taką informację i/lub jeśli zgodzisz się na promocję na naszych stronach, ale taka decyzja zawsze zależy od Ciebie.
- Czy oferujecie opcję licencjonowania do wykorzystania w projekcie typu open source?
- Nie przewidujemy takiej możliwości obecnie jaki i w przyszłości. Matali Physics koncentruje się na dostarczaniu unikalnych rozwiązań opartych na własnych badaniach, dlatego nie oczekujemy, że będą one dostępne jako oprogramowanie typu open source (lub z projektami typu open source).
- Gdzie mogę znaleźć informacje na temat funkcjonalności udostępnianych przez Matali Physics?
- Informacje na temat funkcjonalności Matali Physics możesz znaleźć na stronie możliwości Matali Physics, na stronach opisujących moduły, na stronie opisu Matali Physics, na stronie historii Matali Physics oraz w Bazie Wiedzy Komires. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, prosimy skontaktuj się z nami.
- Gdzie mogę znaleźć kod źródłowy Matali Games?
- Pełny kod źródłowy C++ Matali Games jest zawarty w Matali Physics SDK.
- Gdzie mogę znaleźć noty do wydań Matali Physics?
- Noty do wydań Matali Physics SDK możesz znaleźć na stronie historii Matali Physics.
- Czy moduły są ujęte w licencji lub czy mają własne licencje?
- Wszystkie moduły są ujęte w licencji. Moduły są częścią Matali Physics, ale mogą zostać również użyte osobno jako niezależne biblioteki.
- Czy mogę dodać do Matali Physics oprogramowanie pośrednie, które posiadam?
- Możesz oczywiście dodać do Matali Physics posiadane darmowe lub płatne oprogramowanie pośrednie, modyfikując kod źródłowy Matali Games.
- Czy mogę sprzedawać treść, którą stworzyłem za pomocą Matali Physics?
- Oczywiście, treść którą tworzysz przy użyciu Matali Physics jest Twoja i możesz ją sprzedawać. Treść taka nie może jednak zawierać żadnych elementów Matali Physics SDK.
- Jak mogę zapłacić za moje licencje?
- Akceptujemy metody płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem paypal. Prosimy skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zapłacić przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto bankowe.
- Czy mogę używać Matali Physics SDK w trybie offline?
- Tak, oczywiście.
- Czy Matali Physics zapewnia interfejs dla programistów .net używających takich języków, jak vb.net lub c#?
- Nie zapewnia. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości zaoferujemy taki interfejs.