Możliwości
Integruje symulację fizyki, grafikę i dźwięk
Matali Physics integruje symulację fizyki, grafikę i dźwięk w jednym kompleksowym rozwiązaniu, w którym tworzenie złożonych interakcji i zachowań jest powszechne i stosunkowo łatwe. W środowisku Matali Physics naturalne jest, że na wszystkie obiekty wpływają siły i każdy obiekt może się poruszać, AI opisane prostymi zależnościami prowadzą do bardzo złożonych zachowań obiektów lub tony dźwięków można zmieniać w czasie rzeczywistym w zależności od parametrów obiektów i otoczenia.Oparte na dedykowanych modułach, które nie wymagają dodatkowych licencji i opłat
Środowisko jest całkowicie oparte na modułach specjalnie zaprojektowanych na jego potrzeby, które nie wymagają dodatkowych licencji i opłat. Matali Physics Core, Matali Render, Matali Content i Matali Sound są zaawansowanymi, nowoczesnymi, wieloplatformowymi, wydajnymi silnikami dedykowanymi do określonych zastosowań, które można również wykorzystywać jako osobne biblioteki. Matali Games jest również kwalifikowany jako moduł, ale pełni odmienną funkcję. Jest to zaawansowana, nowoczesna, wieloplatformowa, wydajna warstwa pośrednia, która pozwala Matali Physics Core komunikować się z innymi modułami oraz określa zastosowania środowiska. Matali Games jest dostarczany jako zestaw kompletnych projektów dedykowanych dla wspieranych IDE (z pełnym specyficznym i współdzielonym kodem źródłowym C++), które można następnie skompilować w pliki wykonywalne specyficzne dla platformy docelowej. Matali Games może zawierać wiele zestawów projektów. Obecnie główny zestaw jest dostępny pod nazwą Matali Physics Demo.
Wspiera w pełni dynamiczne, zniszczalne sceny
Matali Physics obsługuje rozpad dowolnego złożonego obiektu. W skrajnym przypadku, cała scena fizyki może zostać zniszczona. Środowisko oferuje grupy obiektów z zaawansowanym modelowaniem procesu ich niszczenia, dekompozycję na obiekty wypukłe, łamliwe wiązania, siatki trójkątów i rozległe mapy wysokości deformowalne w czasie rzeczywistym.Wspiera oparte na fizyce animacje
Matali Physics pozwala tworzyć zaawansowane, kierowane AI, proceduralne animacje o dowolnej złożoności. Możesz łatwo kreować naturalne, dowolne sekwencje poruszeń, które nie wymagają stosowania oddzielnych systemów kinematyki odwrotnej oraz danych pozyskanych z systemów przechwytywania ruchu. Środowisko oferuje sterowanie wiązaniami (odległością i kątami) oraz modelowanie wiązań poprzez dodatkowy tryb ich odkształcania.
